Structureel meer handjes nodig?
Oké, je business loopt goed, maar jij loopt over. Je verdient ondersteuning. Je kunt mij al vanaf 10 uur per maand inhuren als jouw (technische) Virtual Assistant.

Ik ben de vliegende keep die je kunt inzetten waar dat nodig is. Voornamelijk op het gebied van processen, technische koppelingen en het structureren van je bedrijf.

Stel je eens voor joh, heb je straks gewoon weer tijd voor je bedrijf!

Wat kan ik voor je doen?

Organiseren & Structureren

Jij hebt een hoop op je bord en merkt dat je nog weinig inhoudelijk bezig bent. Je spendeert je dagen in je agenda en je mailbox(en). Dingen kunnen vast slimmer, maar je hebt geen tijd om dat uit te zoeken. 

Website, Webshop & Online Academy

Je website is jouw online etalage. Het is belangrijk om deze up-to-date te houden en te zorgen voor een regelmatige back-up. Daarnaast wil je misschien weleens een extra pagina of een structurele wijziging doorvoeren. 

Ondersteunen met online marketing

Je hebt je strategie uitgedacht, maar geen tijd om deze te implementeren? Of heb je een hoop tijd op Google gezocht, maar zijn er gewoon teveel mogelijkheden? Pak ik op voor je!  

Tools & Apps

Deze tools en applicaties gebruik ik regelmatig. Nieuwe software heb ik snel onder de knie, dus staat jouw pakket er niet bij? Geen probleem!  

Erg prettig!


Agnes heb ik ervaren als betrouwbaar en proactief. Ze overziet het proces goed en bij (complexe) vraagstukken denkt ze vooral in mogelijkheden. Erg prettig! Ze kan een goede vertaalslag maken van het proces naar individuele medewerker. Het lijkt me mooi als onze wegen in de toekomst nog een keer kruisen!

Werkwijze

Je gaat natuurlijk niet zomaar met iemand in zee. Snap ik, doe ik ook niet. Daarom vind ik het belangrijk dat we open en helder met elkaar communiceren. Als je na het lezen van deze website enthousiast bent, dan ziet het traject er ongeveer zo uit:  

Kennismakinggesprek. Elke samenwerking met mij start met een gesprek. Plan hier een half uur in mijn online agenda. We bespreken jouw wensen en verwachtingen, ik laat weten of ik je kan helpen en hoeveel tijd ik daarvoor nodig verwacht te hebben.

Voorstel. Je krijgt van mij een voorstel per e-mail. Binnen twee weken laat je mij weten of het wat wordt tussen ons.

Onboarding. Je gaat mijn onboardingsproces in. Je krijgt je eigen klantomgeving in ClickUp en daar staan een aantal taken voor je klaar. Denk aan: het betalen van de eerste factuur, delen van je wachtwoorden, het invullen van je eerste taak, het ondertekenen van onze overeenkomst, etc. Hier heb je twee weken de tijd voor.


Werk jij al met een project management tool waar je heel tevreden over bent en wil je dat ik daarop aanhaak? Regelen we!

Aan de slag! Ik pak de besproken werkzaamheden op, jij levert aan wat ik nodig heb. We hebben in het begin vaak wat intensiever contact, omdat we een duurzame relatie aangaan. Als alles lekker loopt, hebben we minimaal een keer maand een online gesprek met elkaar.

Een virtual assistant moet je tijd gaan opleveren. Dat is voornamelijk handig als jij tijd tekortkomt om je diensten goed uit te voeren. 

Het past waarschijnlijk wél bij je als: 

  • Je business al best goed loopt en je ruimte hebt om te investeren.
  • Je zelf wat meer rust wil in je bedrijf.
  • Je het fijn vindt om een sparringpartner te hebben die jouw bedrijf goed kent. 

Dat is afhankelijk van jouw bedrijf en de taken die je hebt liggen. In de prijstabel hieronder zie je een indicatie van wat er in die tijd gedaan kan worden.

Heb je geen idee welke werkzaamheden ik zou kunnen overnemen van je, dan kunnen we starten met een halve projectdag om de processen en structuur van je bedrijf in kaart de brengen. Vaak komen er dan al verschillende rollen boven. Het is dan aan jou welke van de rollen je wilt en kunt uitbesteden.

Je neemt bij mij een urenpakket af. Die betaal je vooraf. Op de eerste van de maand ontvang je een factuur van mij. Eventuele extra uren worden achteraf gefactureerd o.b.v. nacalculatie. 

Alle bedragen die je ziet zijn exclusief 21% btw. 

Natuurlijk! Ik hanteer één maand opzegtermijn. Zeg je bijvoorbeeld in mei op, dan werk ik t/m 30 juni voor je. 

Haha! Goeie vraag :). Maar zeker, ik heb in de loop van de jaren ook geleerd waar ik geen energie van krijg. Dat is onder andere:

  • Het ontwerpen van een website (dat is meer iets voor webdesigners en marketingexperts) Bouwen doe ik uiteraard wel.
  • Projectmanagement (ik doe graag dingen zelf)
  • Leads nabellen (gewoon, nee)
  • (Grafisch) ontwerpen (daar moet je echt iemand anders voor hebben)

Het prijskaartje

Je neemt bij mij een pakket af van een aantal uren per maand, die je vooraf betaalt. Alle prijzen op deze site zijn exclusief btw. Buiten deze pakketten kost ik € 65,- per uur. Dit wordt gefactureerd op basis van nacalculatie. Extra uren zijn altijd in overleg. 

basis

10 uur per maand
625 per maand
  • Ongeveer 2 uur per week. Handig als je wil uitproberen of dit iets voor je is. Denk aan een combinatie van deze taken:
  • Maandelijkse nieuwsbrief (jij levert content aan)
  • Onderhoud van je website
  • Urgente taken van jouw to-do

Op dreef

20 uur per maand
1.200 per maand
  • Ongeveer 4,5 uur per week. Je bent op dreef en je business ook. Je hebt een dagdeel per week aan taken die je uit wil besteden. Denk aan dingen als:
  • Wekelijkse nieuwsbrief (jij levert content aan)
  • Onderhoud van je website
  • Urgente taken van jouw to-do
  • Plannen van je social media
  • Implementeren van nieuwe tools en systemen

volledig

40 uur per maand
2.300 per maand
  • Ongeveer 9 uur per week. Jij bent op zoek naar een volwaardige aanvulling op je bedrijf of je team. Ik werk 2 dagdelen per week voor je. Heb je meer nodig, dan overleggen we dat.

We kijken samen wat jij nodig hebt en hoe Studio Veltboei je kan helpen.